Levo

VTT à Assistance électrique

Page précédente

Turbo Levo

5.600,00 €

Turbo Levo :   Le Turbo Levo met à la disposition d'un maximum d'utilisateurs le cadre, le moteur et la batterie parmi les plus évolués sur le marché du VTT à assistance électrique. Pour accompagner notre excellent cadre en aluminium M5 et notre moteur Specialized 2.1 souple et silencieux, nous avons choisi les composants de transmission, de suspension et de freins qui offraient le meilleur rapport qualité/prix. DESCENTES TECHNIQUES. MONTÉES ABRUPTES ? PAS DE PROBLÈME.…

nous contacter

Spécifications Techniques

E-BIKE

UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
CHARGEUR Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
CÂBLAGE Custom Specialized harness
BATTERIE Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
MOTEUR Specialized Turbo Full Power System 2.1 Motor

DRIVETRAIN

DÉR. ARRIÈRE SRAM NX Eagle, 12-speed
MANETTES DE DÉR. SRAM NX Eagle, single-click lever
PLATEAUX SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T, steel
CASSETTE SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
CHAÎNE SRAM NX Eagle, 12-speed
PÉDALIER Praxis forged M30, custom offset

FRAMESET

FOURCHE Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper
CADRE Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
COL. TIGE DE SELLE Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm

BRAKES

FREIN ARRIÈRE SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
FREIN AVANT SRAM Guide RE, metallic pads

WHEELS

CH. À AIR Standard, Presta valve
PNEU AVANT Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″
PNEU ARRIÈRE Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.3″
JANTES Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
MOYEU ARRIÈRE Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
MOYEU AVANT Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h
RAYONS DT Swiss Industry

COCKPIT

POTENCE Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
TIGE DE SELLE TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
RUBAN DE GUIDON Specialized Trail Grips
SELLE Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
GUIDON Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width

Suspension

AMOR. ARRIÈRE RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm

* Les spécifications sont susceptibles de changer sans préavis